Dag 7 La Riera

3 augustus 2018 - La Riera, Spanje

Vandaag weer een reis dag naar de volgende bestemming. Aan de kust in de buurt bij Ribadesella, we zitten 1,5 km van het dorpje Colunga af.
Het dorpje is echt in the middle of nowhere! Zonder Tom Tom had je het nooit gevonden. Op het platteland, hebben we een eigen huisje. Beneden woonkamer en keuken.
Boven grote slaapkamer en een kleine + badkamer en op zolder nog een grote slaapkamer met eigen douche ruimte. De meiden hebben de zolder ingenomen.
Het is hier wel mooi weer, we konden nu dus eindelijk naar het strand.
De zee had ook behoorlijke golven. Dat blijft leuk om daarin te springen.
Het was eb, dus een heel groot strand. Er waren van die getijdepoeletjes achter gebleven.
Maus heeft van Marit een fotoshoot gemaakt op het strand, zitten hele mooie foto's tussen Mees en ik hebben daarin een hele poos dammen zitten bouwen met stenen (die zijn hier in overvloed aanwezig) en zand.
In de avond, nadat we ons hadden opgefrist zijn we naar Ribadelsella gereden. Dit plaatsje ligt langs de rotsachtige kust. Dat betekend dus ook dat de straatjes smal zijn en echt heel stijl omhoog gaan. Petje af voor Maus hoe hij de auto daar doorheen heeft gemanouvreerd. Ee hebben daar ook mooie foto's gemaakt van de grillige kust. En we hebben er gegeten. Bij terugkomst in het huisje is Maus gaan slapen. De meiden balen dat we geen Wi-Fi hebben en het bereik binnen erg slecht is. Wij hebben met z'n 3-en ouderwets beroepen, voorwerpen en dieren uitgebeeld die de andere dan moesten raden. We hebben geregeld de slappe lach gehad. Voor herhaling vatbaar ;)

1. Eric:
    5 augustus 2018
    Super gaaf veel plezier verder