Dag 17

13 augustus 2018 - Barcelona, Spanje

Pfff vroeg op gestaan vandaag. Maar besloten om met de auto naar het centrum te rijden. Met openbaar vervoer zou het bijna 1 uur zijn.
De fietstocht was weer interessant en warm. Maar het is en blijft een leuke manier om een stad op de fiets te verkennen. Na de tocht waren we hongerig en dorstig. Opzoek naar een leuk terrasje. Die hadden we zo gevonden. Nadat de honger en dorst gestild was, besluiten we om terug te gaan naar het hotel. Gezien het zondag is zijn alle winkels dicht.
Morgen dagje centrum.
Ik ben nog samen met de kids wezen zwemmen en Maus kwam later ook nog even. Wat kan je schik hebben in het water met een balletje.
Daarna helemaal koud van het zwemwater. Op naar een warm bad op de hotelkamer. Daarna optutten en op zoek naar het volgende restaurant.
In een grote shoppingmal in de buurt zitten heel veel restaurants. De meiden hadden zin in pasta. Dus op zoek naar een Italiaan en gevonden. Hier kon je de pasta uitzoeken en de soort saus. Alle drie voor carbonarasaus maar wel allemaal een andere pasta.
Ik heb weer een salade genomen, ben een beetje klaar met al dat restaurant voer. Verlang best naar de Nederlandse keuken hoor. Dus als het kan, neem ik een salade.bij deze salade zat iets speciaals, basilicumijs! Was best lekker.
In die shoppingmal was ook een arcade spelletjes hal. Dat vinden de meiden altijd geweldig. Motorrijden op de computer en natuurlijk airhockey.
Daarna terug naar het hotel.
En nu gaan we naar bed.