Dag 20 reisdag naar Parijs

15 augustus 2018 - Barcelona, Spanje

Om 10 uur zaten we weer in de auto. Op naar Parijs.
Om 14 uur komen we aan in ons hotel. Gelukkig is de kamer al klaar en kunnen we uit de drukke hal weg. Net na ons kwam er een hele buslading vol Spanjaarden binnen.
Het kan bijna niet anders, maar we krijgen kamer 1010! Ik blijf het grappig vinden dat ons dat zo vaak gebeurt.
De kamer is schoon, bedden zijn goed. Meiden hebben ieder een eigen bed, Marit blij. De badkamer is wat klein. Maar ja, maakt ook niet veel uit.
We zijn in de middag even naar Disney Village geweest. Eerste Disney sfeer proeven. Shops langs gegaan.
Het is vandaag een feestdag, Maria Hemelvaart, en de meeste winkels zijn daarom gesloten. We hebben nog gekeken of we naar centrum Parijs konden, maar dat was met openbaarvervoer haast niet te doen. Met de auto mag je Parijs niet in, mits je een sticker hebt aangeschaafd, maar die hadden wij niet. Dus besloten om maar erven op de kamer te blijven.
De shoppingmal blijk volgens internet ook dicht. Rond 18:30 krijgen we toch beetje trek. Maus denkt dat de restaurants in de shoppingmal wel gewoon open zijn, dus rijden we er heen. Het klopt restaurants zijn open. En wat blijkt de winkels waren wel open :(.
Maar die sluiten nu net op dit moment. We kiezen om een keer bij een Chinees te gaan eten. Mees en ik vonden het niet echt geweldig, maar Maus een Marit hebben met smaak zitten eten.
Daarna een Flurry gehaald die je in Frankrijk zelf mag doorroeren met een slappe lepel, dat is in het begin dan ook bijna niet te doen.
Daarna terug naar het hotel. Douchen en naar bed.
Morgen dan echt Disney dag nummer 1!!!

1. Bianca:
    16 augustus 2018