Dag 8 & 9 La Riera

4 augustus 2018 - La Riera, Spanje

Ivm slechte ontvangst nu een reisverslag van 2 dagen.
Marit heeft zo haar eigen theorie dat we geen goede verbinding hebben zie foto's ;)
Vrijdag zijn we weer naar het mooie strand geweest. In het begin was het nog vloed, maar het strand werd weer snel groter.
Maus was helemaal in zijn nopjes met het strandtentje en het stoeltje. Hij moest ook zo veel mogelijk in de schaduw blijven, want hij was de dag ervoor natuurlijk weer behoorlijk verbrand. De zee was in de middag weer een stuk ruiger en waren er weer golven. Daar hebben we ons weer goed mee kunnen vermaken. Mees en ik hebben ook weer een flinke dam gebouwd van grote stenen en zand.
Op de terugweg naar het huisje even boodschappen gedaan. En zelf een maaltijd in elkaar geflanst. Lekkere salade met een hartige taart en gehaktballetjes op speciaal verzoek van Marit en Maus. Echter hoe krijg je gehakt gekruid, zonder gehaktkruiden, ei en paneermeel?
Maus had een goed idee. Ik had nog dunne crackers die gekruid waren met rozemarijn. Die dus in de vijzel gedaan en met goed resultaat. De gehaktballetjes smaakte best goed.

Zaterdag: we hadden het idee om te gaan kajakken. Gister kregen we bij het parkeren van de auto een flyer. En dat leek ons wel wat. Wij dus met goede moed onderweg. Echter heeft hier ieder stadje een flink feest. Het leek er op een gegeven moment op of we midden in de vierdaagsefeesten terecht waren gekomen met de auto. Ook waren veel afslagen afgesloten. Natuurlijk ook die wij moesten hebben. Dat kajakken zou dus niks worden vandaag, helaas, want de omgeving hier is echt mooi.
Ook is het bewolkt dus strand heeft ook niet zoveel zin.
Weer terug naar het huisje gereden, via een enorme kronkelige langs een grote berg.
Thuis maar even gaan chillen.
Want in alle dorpjes is dit feest aan de gang. Het is nergens een door komen aan.
We nemen er maar een sangria op op ons eigen terrasje.

1. Eric:
    4 augustus 2018
    Gaaf veel plezier nog allemaal enjoy ☀️😎
  2. Thea:
    4 augustus 2018
    Heel veel plezier nog allemaal👍💋