Dag 18 Barcelona

13 augustus 2018 - Barcelona, Spanje

Vandaag lekker uitgeslapen. Om 11 uur waren we pas beneden. Dus konden we niet meer ontbijten in het hotel.
Dan maar op zoek naar een ontbijt in Barcelona. Op de weg naar het centrum komen we al langs een hele grote Cort Ingles. En Mees zou van ons nog een LOL bal krijgen en aangezien ze in die grote winkels vaak een speelgoed afdeling hebben, besluiten we om hier even te gaan kijken. Ze hebben idd LOL ballen maar ze zijn hier €22,95, dat is €11,- duurder dan in Nederland... geen bal voor Mees dus. Op zoek naar een ontbijt dan maar, nou ja ontbijt, brunch past beter. We komen uit bij een keten, Coffee & Tè heet het. Daar kon je voor €8,- een brunchmenu kiezen. Maus kiest broodje met ham en de dames gaan voor de yoghurt. Komt de serveerster terug, dat het menu met de yoghurt niet geserveerd wordt. Oké iets anders dan maar. Mees komt uit op crepes en ik neem een broodje brie. Tijdens het serveren blijkt dat ze het sapje vergeet. Komt ze terug, er is geen sinaasappelsap, wel ananas of perziksap. Oké dan maar ananas. Maus zit alweer met kromme tenen op het terras, wat een slechte zaak hier, hoor ik hem zeggen.
Na het eten komen we ook een grote shoppingmal tegen. Maus koopt in een zaak een hele leuke zwemshort met zeepaardjes erop. Goede deal dat ding was eerst €100,-!!! Nu €30,-. Ik zie een heel leuk cactuslampje dat we kopen. En leuke oorbelletes. Voor Mees zijn de ringetjes net te klein :( Echter is ze wel blij dat ze kleine cadeautjes heeft gekocht voor haar vriendinnen. Rond een uur of 16:00 zijn we dood op. We besluiten terug te gaan naar het hotel. Uit te rusten en dan het centrum bij avond te bekijken.
Kids en Maus gaan nog even zwemmen. In die tijd rangschik ik de kleding voor de laatste dagen. Dan hebben we nog 1 tas mee te slepen.
Rond 20:30 richting centrum gereden. Het heeft even geduurd eer we een parkeergarage gevonden hadden. Daarna blijkt dat het nog een behoorlijk eindje lopen is naar de Ramblas, maar ja daar gaan we. Het is echt heel druk. Ik krijg er een naar gevoel bij, te druk en te grote stad voor mij. Rondje Ramblas gelopen en daarna weer terug richting auto. Daar komen we langs een leuk restaurantje en heb en we voor de laatste keer deze vakantie Tapas gegeten. We hebben we met z'n 4-en deze keer van zit en smullen.
Op naar het hotel en naar bed.

1. Thea:
    14 augustus 2018
    Mooie verhalen echt vakantie lekker allws doen wat je wil Hoe lang nog en waar nu heen ???
    Heel veel plezier nog💋💋💋💋
  2. Moon:
    14 augustus 2018
    Morgen rijden we naar Parijs. Donderdag en vrijdag euro Disney!!! En dan zaterdag naar huis.