Dag 6 Bilbao

1 augustus 2018 - Bilbo, Spanje

Gelukkig heb ik een betere nacht gehad. De kids hebben uitgeslapen tot 10 uur. Daarna rustig aan aangekleed en vertrokken naar een shoppingcenter. Want de zon zit weer verstopt achter een dik wolkendek.
De kids zijn daar goed gelaagd. Beide een nieuw badpak en Marit een hele NIKE outfit gescoord. Inclusief een nieuwe schooltas ook van NIKE, mevr is helemaal in haar nopjes.
Tijdens het shoppen voelde ik mijn telefoon trillen een berichtje. Na een tijdje check ik mijn telefoon.
Blijkt het een berichtje te zijn van de huurder. Wij schijnen het verkeerde appartement te zijn ingetrokken..... oeps...het zal ook eens een keer ineens goed gaan bij familie de Locht.
De huurders van het desbetreffende appartement stonden nu te wachten. Wij dus snel naar het appartement. Alles snel ingepakt en nog 1 verdieping omhoog. Nog meer traptreden...jippie.
Er is een misverstand geweest tijdens het app verkeer. De huurder had idd aangegeven 2de verdieping, maar na al die trappen gingen wij ervan uit dat we er al waren. Ook de foto's van de site kwamen precies overeen. Er hing wel een bordje met de naam Charles op de deur. Maar daar hebben wij niet echt op gelet.
Een verdieping hoger hing idd een bordje aan de deur met "Moon".
Gelukkig vonden de andere huurders het geen probleem, het waren hele relaxte mannen.
Al met al weer een heel gedoe.
In de avond voor het laatst naar Bilbao centrum, nog wat foto's geschoten bij het Guggenheim museum. En daarna heerlijk gegeten alles was even smaakvol.
Te voet terug naar de auto en op naar het appartement nu 122 treden omhoog, we hebben er nog een paar cadeau gekregen.
Zegen dat mogen alles zo klaar staat dat we alleen nog wat kleine dingen hoeven in te pakken. En dan op naar het volgende plekje, Ribadesella. Op naar de zon 🌞

1. Bianca:
    1 augustus 2018
    Ohhh, wat een verhaal😊 En dan nog voor 1 nachtje in een ander appartement, pfffft. En die mannen dan, moest t appartement niet eerst weer schoon? Heel gedoe hé. Nou Truste en goeie reis morgen 🌞🏖🏊