Dag 14 Valencia

9 augustus 2018 - Valencia, Spanje

Vroeg opgestaan, waar Mees de nodige moeite mee had. Daarna onderweg naar het fiesuitleenpunt, dat was 15 minuten lopen.
Onze gids was een Hagenees, leuke man die ons veel van Valencia heeft laten zien en er ook over heeft verteld. Op het eind was het echt weer bloed heet, rond de 40 graden. We waren blij dat we klaar waren. Bij het inleveren van de fietsen stond Mees ingebouwd met haar fiets en kon ze niet goed afstappen, waardoor ze met fiets en al omviel.gelukkig viel de schade mee. Een kleine schaafplek op haar knie. Ze was vooral geschrokken.
Daarna terug naar het appartement gelopen. We kwamen langs een kapper en Maus is daar toen even naar binnen gegaan voor een knipbeurt. De dames zijn verder gelopen naar het appartement.
Daar wisten we niet hoe snel we moesten gaan douchen. Onze kleding was helemaal nat van het transpiratievocht. Gewacht tot Maus thuis was. Die heeft weer een mooi kapsel, ziet er strak uit. Die moest natuurlijk ook nog douchen. Daarna even gechild en toen op naar het strand. Het was op het strand echt rete druk. De zee was gewoon warm. Voor mij doen was het te druk. Maar ja, je kan natuurlijk niet omdraaien als je je kids beloofd hebt naar zee te gaan. We zijn er 2 uurtjes geweest.
Nu weer douchen optutten en opzoek naar een goede Paella.
De verhuurders hebben wat papieren met tips in het appartement liggen. Ook paella restaurants. Degene die het dichts bij was, ingetikt op Google Maps. We vonden het redelijk snel. En de paella was echt overheerlijk. Ook namen we een toetje, allemaal iets anders en alles was even lekker.
Voldaan en moe naar het appartement terug. Tandenpoetsen en naar bed.