Dag 4

30 juli 2018 - Bilbo, Spanje

Vandaag de reis naar Bilbao, die verliep soepeltjes. Op het eind maakten wij een tussenstop in San Sebastian. Een hele mooie badplaats. We hebben daar geluncht. En natuurlijk ook even naar de hoge golven gekeken.
Daarna weer door naar Bilbao. Het appartement konden we makkelijk vinden, omdat de huurder ons een hele uitgebreide beschrijving had gestuurd.
Het appartement ziet er heel leuk uit. Er is echter een grote maar, voordat we bij de voordeur zijn moeten we 106 treden op!!!!
We staan te hijgen als een oud paard als we eenmaal boven zijn.
Na de reis hebben we even gerelaxed en daarna hebben we ons opgefrist en zijn we op zoek gegaan naar het dichtstbijzijnde metrostation. Dat was een wandeling van 15 minuten. Goed te doen dus. Na een kort ritje zaten we in het Tapa's mekka. Wat een drukte zeg. De barretjes zitten overvol.
Wij hebben ook genoten van een biertje met heerlijke Tapa's. De meiden aan de ice tea natuurlijk. Mees vond de tapa's niet zo lekker, de rest heeft er wel van gesmuld. Echter waren we op een gegeven moment in een baretje waar ze een tapa verkochten die gevuld was met SPIN!!! Nou die hebben we dus maar even overgesdlagen.
Rondstreeks 22:30 waren we weer thuis.
Gedoucht en naar bed. Morgen weer een drukke dag voor de boeg.

1. Thea:
    31 juli 2018
    Wat een leuk app veel plezier👍
  2. Bianca:
    31 juli 2018
    Mooi verslag weer, hahah 106 treden pfffft, maar zo blijft je conditie op pijl :-)
  3. Leon:
    106 treden, kun je mooi de tapa’s er weer aflopen