Dag 11 Madrid

7 augustus 2018 - Madrid, Spanje

We hebben de hele warme nacht overleefd. Ik heb in de ochtend direct de huurder gevraagd of het niet mogelijk zou zijn dat wij 2 ventilatoren kunnen krijgen, want het is geen doen om in die hitte te slapen.
Ik kreeg vrij snel al antwoord dat er in de middag 2 bezorgd zouden worden. Helemaal top dus.
Ik moest ze nog wel ff in elkaar zetten, maar dat was zo gebeurt. Nu liggen we lekker te rusten met de ventilatoren aan onze voeten.
In de ochtend al rond 8 uur opgestaan, ivm de fietstocht door Madrid. Goed ingesmeerd en met een koeltjes vol met drinken gingen wij op weg. Nog even lasngs de bakker voor een joekel van een croissant die we al lopende hebben opgegeten.
De fietstocht was interessant, we hadden een Nederlander als gids. Die wist enor m veel te vertellen over de geschiedenis van alle heersers in de loop an de tijd hier in Madrid.
Na de fietstocht van 3 uur, hebben we broodjes heegeten in het euro café. Nog even door het centrum ge lopen. En daarna richting het appartement.
Heerlijk een fris bad genomen, daar knap je echt van op.
Nu ff niks tot aan de avond, dan gaan we weer richting centrum
Maus had aan Mees beloofd dat we bij Taco Bell. Dit keer met de Metro naar het centrum geweest.
We waren er pas om 22;00, we hebben ons al aardig aan de etenstijden aangepast.
Na het eten nog even rond gelopen, maar alles was natuurlijk al gesloten. Dus zijn we maar weer naar het appartement gegaan.

1. Eric:
    7 augustus 2018
    Super veel plezier verder met z’n allen grtz ☀️😎🍷